Google Analytics i Menedżer tagów Google — jak to działa?
To narzędzie dla Google Analytics i Menedżera tagów Google nie jest oficjalnym produktem Google.
Jak to działa?
Najpierw zaloguj się na swoje konto Google.
Po drugie, włącz usługę dla swojej strony w Menedżerze tagów Google.
A następnie otwórz warstwę danych GTM.
Po trzecie, utwórz nowy rekord.
Teraz jesteś w warstwie danych GTM. Możesz utworzyć wiele rekordów, naciskając przycisk „Nowy”.
Po dodaniu nowego rekordu będziesz mógł go zobaczyć w zakładce „Szczegóły rekordu” na liście.
p>Teraz przejdź do innych stron.
Jeśli nie masz pewności, czy coś się dzieje na stronie, to narzędzie z pewnością pomoże Ci się dowiedzieć. Możesz użyć przycisku „Śledź stronę” lub „Wyświetl w Mobile Analytics” w prawym górnym rogu, aby przejść do warstwy danych GTM.
Narzędzie obsługuje zarówno widok responsywny, jak i pełny ekran.
Lepiej używać go na pełnym ekranie.
Jeśli znajdziesz z nim jakiekolwiek problemy, skontaktuj się ze mną i daj mi znać.